ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Krem odpowiedni do wzbogacenia pielęgnacji każdego rodzaju skóry, która zmaga się z oznakami starzenia i odwodnieniem.
W składzie produktu wykorzystane zostały składniki takie jak ceramidy i cholesterol, które skutecznie odbudowują barierę hydrolipidową skóry, sprawiając, że staje się ona bardziej odporna na drażniące czynniki zewnętrzne. Ponadto, substancje te zapobiegają nadmiernej utracie wody z naskórka oraz utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia przez cały dzień.
Dodatek tripeptydu kwasu palmitynowego wykazuje działanie ujędrniające i przeciwzmarszczkowe. Formułę wieńczy ekstrakt z nasion arbuza, który odżywia, a także wygładza powierzchnię skóry.
Po zastosowaniu Barrier Repair Advanced Moisturiser cera jest długotrwale i skutecznie nawilżona, a także odzyskuje zdrowy, promienny wygląd.
Krem aplikować na uprzednio oczyszczoną skórę twarzy w trakcie porannej i/lub wieczornej pielęgnacji. W ciągu dnia zalecane jest stosowanie ochrony przeciwsłonecznej o faktorze SPF nie niższym niż 30.
Ceramidy, cholesterol, tripeptyd kwas palmitynowego, ekstrakt z nasion arbuza.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Skin Balancing
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie , Suchość , Utrata jędrności , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Ceramidy , Mocznik , Peptydy
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 30 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.