Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.
Krem pod oczy rewelacja, już po pierwszym użyciu widać przepiękne rozświetlenie i nawilżenie okolic oczu. Ogromnym zaskoczeniem jest też balsam do ust, dość sceptycznie do niego podchodziłam, bo jednak jest to zestaw i priorytetem był jako tako krem pod oczy. Jednak po kilku już użyciach mogę stwierdzić, że usta faktycznie są jędrniejsze, większe, ale efekt ten jest bardzo naturalny. Z pewnością oba kosmetyki zagoszczą w mojej kosmetyczce już na stałe. REWELACJA!
Na podstawie próbki. Produkt zrobił na mnie dobre wrażenie. Emulsja ma lekką, nietłustą konsystencję i szybko się wchłania. Skóra po użyciu jest nawilżona, miękka i delikatnie rozświetlona. Trudno ocenić długoterminowe efekty, ale pierwsze wrażenie jest pozytywne.