ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji skóry ciała wymagającej nawilżenia i wygładzenia. Jedwabista konsystencja przywraca komfort, miękkość i gładkość naskórka. Ta lekka formuła szybko się wchłania, co pozwala niemal od razu założyć ubrania.
W formule zastosowano połączenie kwasu hialuronowego i opatentowanego nanopolimeru HLG, dzięki czemu skóra staje się dogłębnie nawilżona. Obecny ferment z bakterii Bacillus wzmacnia mikrobiom skóry oraz przywraca równowagę, a zawarta witamina E wspomaga procesy regeneracji, nawilża oraz zapewnia działanie antyoksydacyjne. Ekstrakt z liści rozmarynu wykazuje działania łagodzące, przeciwzapalne oraz przeciwutleniające.
Stosowanie kosmetyku Ultra Moisturizing Body Cream przywraca skórze ciała odpowiedni poziom nawilżenia oraz sprawia, że staje się ona niesamowicie miękka i gładka w dotyku.
Kosmetyk aplikować rano i/lub wieczorem na oczyszczoną i dokładnie osuszoną skórę ciała. Wmasować produkt aż do jego całkowitego wchłonięcia.
Kwas hialuronowy, nanopolimer HLG, ferment z bakterii Bacillus, witamina E, ekstrakt z liści rozmarynu, olej z nasion słonecznika.
Marka: Germaine de Capuccini
Linie Producenta: Timexpert Hydraluronic
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie , Suchość
Składniki: Kwas hialuronowy , Olejki esencjonalne , Witamina E
Część ciała: Ciało
Rodzaj: Balsam
Na ile wystarcza: 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.