Dermalogica to amerykańska marka założona w 1986 roku przez małżeństwo Jane i Raymond Wurwand. Powstała z pragnienia stworzenia nowej jakości kosmetyki profesjonalnej ukierunkowanej na naukę, a także zdrowie skóry i holistyczne, a jednocześnie indywidualne do niej podejście. Jej założenie poprzedziło stworzenie przez Jane Wurwand w 1983 roku ośrodka szkoleniowo-badawczego The International Dermal Institute®, który obecnie odpowiedzialny jest w opracowywanie i tworzenie wszystkich kosmetyków z portfolio marki. W produkcję kosmetyków Dermalogica zaangażowani są najlepsi profesjonaliści z branży kosmetycznej i medycznej.
Co wyróżnia markę Dermalogica?
Produkty Dermalogica oparte są o składniki aktywne o naukowo udowodnionym działaniu, ponieważ marce zależy na skutecznych rozwiązaniach, które pozwolą realnie poprawić kondycję skóry.
Marka Dermalogica posiada w swoim portfolio zarówno kosmetyki dla nastolatków, jak i dla skór dojrzałych, dzięki czemu już od młodego wieku można wspierać zdrowie skóry właśnie z tą wyjątkową firmą.
Kosmetyki Dermalogica odpowiadają na wszystkie potrzeby i problemy skóry, m.in trądzik pospolity, trądzik dorosłych, przebarwienia, zmarszczki, utrata jędrności.
Produkty z oferty marki Dermalogica nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego. Marka nie przeprowadza również badań na zwierzętach. Co więcej, została uznana za godną zaufania przez organizację broniącą praw zwierząt PETA oraz program Leaping Bunny.
W celu holistycznego podejścia do skóry także opakowania cechują się maksymalnym bezpieczeństwem. Każde opakowanie prezentuje utylitarną higienę, skuteczne zabezpieczenie oraz możliwość łatwej aplikacji.
Marka wspiera nie tylko profesjonalną kosmetykę, ale również kobiety. Fundacja utworzona przez Dermalogica od 1999 roku promuje niezależność finansową kobiet.
Dermalogica wraz z The International Dermal Institute® może pochwalić się 92 centrami szkoleniowymi w ponad 100 państwach, co czyni ją rozpoznawalną na całym świecie.
Kiedy sięgnąć po kosmetyki Dermalogica?
Po kosmetyki marki Dermalogica warto sięgnąć, jeżeli zależy nam na wspieraniu zdrowia skóry, a także, jeżeli borykamy się z jakimiś problemami skórnymi. Będą one zarówno dobrym działaniem profilaktycznym, jak i rozwiązaniem na już istniejące potrzeby skóry.
Przygodę z marką Dermalogica rekomendujemy rozpocząć już od lat nastoletnich z linią Clear Start - jest ona odpowiedzią na potrzeby młodych skór zmagających się z łojotokiem, zmianami trądzikowymi na twarzy, a także ciele oraz przebarwieniami potrądzikowymi.
Po okresie dojrzewania, w zależności od potrzeb warto sięgnąć po kosmetyki z linii:
Powerbright - jeżeli zmagamy się z przebarwieniami i nierównym kolorytem skóry,
Biolumin-C - jeżeli skórze brakuje blasku, a także dla ochrony antyoksydacyjnej i profilaktyki przeciwstarzeniowej,
Active Clearing - jeżeli dotyczy nas problem trądziku wieku dorosłego,
Ultracalming - jeżeli borykamy się z wrażliwością i nadreaktywnością skóry,
Age Smart - dla skór dojrzałych, z widocznymi oznakami starzenia się.
Ponadto, w ofercie znajdziemy także kosmetyki bazowe: do oczyszczania skóry, jej nawilżania, złuszczania oraz ochrony przeciwsłonecznej, a także produkty do pielęgnacji ciała.
Oceniam na podstawie próbki. Skóra po użyciu tego serum była mięciutka i nawilżona na maksa. Uwielbiam. Na pewni kupię pełnowymiarowe opakowanie. Polecam !
Przebiło serum Dermamedica, którego używam od lat! Przede wszystkim cudownie się wchłania i pozostawia skórę taką jedwabiście miękką. Szczerze polecam!!!
Kupiłam synowi już drugie opakowanie. Preparat ładnie trzyma jego nastoletnią cerę trądzikową w ryzach. Zdecydowanie przyspiesza gojenie nowo powstałych zmian. Polecam!