ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0)
     

Wartość koszyka: 0,00 zł

Koszt wysyłki: 0,00 zł

przejdź do kasy wróć do zakupów
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 )
     

Przed Zakupem


Czy istnieje możliwość dostawy za granicę?

Aktualnie nasza firma nie prowadzi wysyłki po za granice Polski. Pracujemy nad wdrożeniem takiej możliwości w naszym sklepie. W sprawie dodatkowych pytań prosimy o kontakt (sklep@topestetic.pl).

Czy istnieje możliwość negocjacji cen?

Niestety nie mamy możliwości zaoferowania żadnych dodatkowych zniżek czy rabatów. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym klientom atrakcyjną ofertę programu lolajanościowego i darmowej dostawy niezależnie od kwoty złożonego zamówienia. Wszystkie podane na naszej stronie ceny są ostateczne i nie podlegają negocjacji, chyba że zaznaczono inaczej w opisie produktu.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, odbiory osobiste są możliwe w naszym biurze w Warszawie po wcześniejszym uzgodnieniu odbioru z działem zamówień. Nasz punkt odbioru znajduje się pod adresem:

topestetic
ul. Branickiego 12 lok.2
02-972 Warszawa-Wilanów
Poniedziałek - Piątek
9:00 - 17:00

Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Kontakt do działu zamówień znajdziesz w zakładce kontakt.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję faktura VAT i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, odznacz w formularzu opcję „Takie same jak powyżej” i podaj pełne dane do faktury

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

UWAGA ! Od 1 stycznia 2020 r., zgodnie z ustawą z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1520), sprzedawca będzie mógł wystawić nabywcy (podatnikowi VAT) fakturę do paragonu tylko jeśli paragon ten będzie zawierał NIP nabywcy.

W związku z powyższym, aby otrzymać fakturę VAT należy podać dane przed finalizacją transakcji w naszym koszyku. Ze względu na pełną automatykę
procesów magazynowych, nie ma możliwości dodania danych do faktury w zamówieniu, które jest już procesowane w naszym systemie.
W razie problemów z dodaniem danych do faktury prosimy kontakt z naszą infolinią, wiadomość na czat lub email.

Dlaczego zakupy w topestetic?

Sklep internetowy topestetic jest aktualnie liderem na rynku oferującym dermokosmetyki najlepszych światowych marek, rekomendowanych przez lekarzy medycyny estetycznej, chirurgii plastycznej oraz dermatologów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu kosmetyki najwyższej jakości, których skuteczność została potwierdzona szeregiem badań laboratoryjnych.

U nas za transport zapłacisz zawsze 0,00 zł, bez względu na to jaką formę płatności wybierzesz.

Działamy nie tylko wirtualnie, w każdym momencie mogą Państwo odwiedzić nasze biuro znajdujące się na warszawskim Wilanowie, dokładne dane znajdą Państwo w zakładce kontakt.

Do czego służy schowek?

Schowek to miejsce, do którego możesz dodawać swoje ulubione produkty, jak również te nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności ma każdy użytkownik naszego sklepu. Aby schowek został zapisany przy Twoim koncie musisz się na nie zalogować. 

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt dodaj produkt do schowka. Produkty w schowku są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w schowku znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przenieść je do koszyka lub usunąć ze schowka.

Jak dodać produkt do schowka?

Na stronie ze szczegółowymi informacjami na temat produktu wybierzesz opcję "do schowka", przycisk jest również dostępny na spisie produktów we wszystkich kategoriach. Po kliknięciu przycisku produkt zostanie przeniesiony do schowka, skąd w każdej chwili możesz go dodać do koszyka lub usunąć.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o terminie wysyłki:

  • Spodziewana dostawa – chwilowo 0 sztuk na magazynie, jednak oczekujemy dostawy produktu w najbliższym okresie. Przy produkcie jest dostępny formularz, w którym możesz pozostawić swój adres email lub telefon, od razu po dostawie na nasz magazyn zostaniesz poinformowany o dostępności produktu
  • Dzisiaj – jeśli zamówienie zostanie złożone do godz. 16 danego dnia, produkt zostanie wysłany w dniu zamówienia
  • 24 godziny - wysyłka produktu następuje w przeciągu 24 godzin roboczych od momentu złożenia zamówienia
  • 48 godzin - wysyłka produktu następuje w przeciągu 48 godzin roboczych od momentu złożenia zamówienia
  • Wycofany z oferty - produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu i nie ma możliwości jego zakupu

Jak złożyć zamówienie?

W razie problemów ze złożeniem zamówienia zachęcamy do pozostawienia numeru telefonu przy produkcie, oddzwonimy w najkrótszym możliwym terminie i przyjmiemy zamówienie. Zamówienia można również składać telefonicznie pod numerem telefonu: 508 504 506

  1. Aby złożyć zamówienie, należy wykonać następujące czynności:
  2. Znaleźć interesujący produkt, w tym celu można wykorzystać znajdujące się w górnym menu kategorie, lub dostępną pod menu kategorii wyszukiwarkę. Zachęcamy również do stosowania filtrów w danych kategoriach pozwoli to lepiej dopasować produkt do Twoich potrzeb.
  3. Dodać produkty do koszyka. Przycisk 'do koszyka' jest dostępny na stronie produktu, jak również na spisie produktów we wszystkich kategoriach. Po poprawnym dodaniu produktu do koszyka pojawi się odpowiedni komunikat.
  4. Przejść do koszyka. W prawym górnym roku strony na czerwonym tle znajduje się ikona koszyka, po kliknięciu której zostaniesz przekierowany na stronę koszyka. W koszyku możesz zmieniać ilość produktów, dodać kupony rabatowe, usuwać produkty, itd. Oczywiście w każdym momencie możesz wrócić do sklepu, aby uzupełnić koszyk o następne produkty.
  5. Wybrać formę transportu oraz sposób płatności, wszystkie dostępne opcje są dokładnie opisane zarówno na stronie koszyka jak i w dziale pomocy.
  6. Zalogować się na konto, lub zarejestrować się w naszym sklepie jeśli jeszcze go nie posiadasz. Po zalogowaniu się do koszyka automatycznie dodadzą się Twoje wszystkie dane teleadresowe, oczywiście możesz dokonać ich korekty w podsumowaniu zamówienia lub zmienić na zupełnie nowe, natomiast w formularzu rejestracyjnym należy wypełnić odpowiednie pola formularza, które są bardzo dokładnie opisane na stronie rejestracyjnej.
  7. Na koniec sprawdź czy dane adresowe są poprawne. Jeżeli adres na jaki zamówienia ma zostać dostarczone jest inny niż dane do faktury, "zmień adres dostawy". W sytuacji, gdy na liście adresów nie mamy tego, który nas interesuje należy skorzystać z funkcji "Dodaj nowy adres". Nowy adres ustaw jako adres domyślny do faktury lub doręczenia przy danym zamówieniu i złóż zamówienie. Dane adresowe można dowolnie modyfikować za pomocą zakładki "Moje Dane", która znajduje się w zakładce "Moje Konto".

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przy każdym produkcie jest określony przybliżony termin wysyłki, a podany czas zostaje liczony w dniu roboczym do godziny 14.00. Gdy zamówienie zostanie złożone po godzinie 14.00, jego czas realizacji rozpoczyna się następnego dnia roboczego. W przypadku, gdy zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji zaksięgowania przelewu na koncie sklepu.
Dokładamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała rzeczywistym stanom magazynowym. Może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży – zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany drogą e-mailową lub telefoniczną.

Jakie są godziny dostawy i kontakt do kuriera?

Firma kurierska DPD dostarcza przesyłki przeważnie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 19. W momencie wysyłki zamówienia wysyłamy mailem informację o numerze paczki wraz z linkiem do sprawdzania statusu paczki, dzięki któremu można sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się wysłana przez nas paczka. Wszystkie dane kontaktowe do firmy DPD znajdą Państwa na stronie: www.dpd.com.pl

Na terenie Warszawy znaczną część zamówień realizujemy własnym transportem, dzięki czemu przesyłka dociera do klienta w jeszcze krótszym czasie niż termin wysyłki podany na stronie.

 

Sklep internetowy z kosmetykami Topestetic • kosmetyki online - Serce
ładowanie okienka
DO GÓRY