ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Pikowana kosmetyczka wykonana została ze szczególną dbałością o detale z syntetycznej, bardzo odpornej, trwałej i wytrzymałej tkaniny. Posiada klasyczny fason i oryginalne tłoczenia, które uwydatniają jej wyjątkowo elegancki wygląd. Dodatkowo ozdobiona została oryginalnym logiem marki Jan Marini.
Kosmetyczka to niezbędne akcesorium, które sprawdzi się doskonale w domowej łazience, jak i podczas podróży jako wyposażenie toaletki. Jest bardzo pojemna. Pomieści kosmetyki do pielęgnacji twarzy, jak i większe produkty do ciała, a nawet drobne akcesoria, np. do wykonania makijażu.
Kosmetyczka posiada jedną komorę wyściełaną jasnym materiałym i zamykana jest na suwak.
Materiał: poliester 100%, nylon 100%.
Wymiary (+-): 12x13x22 cm.
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Jan Marini Skin Research (JMSR) założona w 1994 roku w San Jose (Kalifornia) jest wiodącym producentem produktów do pielęgnacji skóry. Marka zyskała ogromną popularność dzięki stworzeniu przełomowych receptur produktowych i zaawansowanych technologii transportu składników aktywnych. JMSR jest pionierem w stosowaniu kwasu glikolowego w pielęgnacji skóry, ponadto jako pierwsza marka zastosowała stabilną formę lipofilowej witaminy C (palmitynian askorbylu) w produkcie kosmetycznym. Przez lata firma opracowała szerokie portfolio formuł kosmetycznych, które odzwierciedlają ciągłe zaangażowanie w bycie czołowym twórcą produktów do pielęgnacji skóry, które dają wymierne wyniki kliniczne i korzyści. Po dziś dzień Jan Marini, założycielka marki jest szanowanym międzynarodowym autorytetem w dziedzinie pielęgnacji skóry. Wielokrotnie była prelegentką na międzynarodowych targach i konferencjach medycznych, głównie poświęconych innowacjom technologicznym w pielęgnacji skóry, jak również wielokrotnie występowała w roli eksperta w telewizji, radiu i innych mediach.