ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Fluid jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, szczególnie skłonnej do powstawania przebarwień i plam pigmentacyjnych. Jego ultra lekka konsystencja zapewnia uczucie komfortu i ukojenia skóry.
Kosmetyk zapewnia ochronę przed szerokim spectrum promieniowania, a więc przed UVA, UVB, światłem niebieskim emitowanym przez ekrany oraz światłem podczerwonym. Jego właściwości wzmocnione zostały przez obecność wyciągu z imbiru o wysokim potencjale antyrodnikowym i chroniącym przed zanieczyszczeniami.
Stosowanie kremu pozostawia skórę odpowiednio zabezpieczoną i chronioną.
Krem stosować na oczyszczonej skórze przed ekspozycją na słońce.
Wyciąg z imbiru.
Marka: Germaine de Capuccini
Linie Producenta: Timexpert Sun
Kategorie: Dermokosmetyki , Ochrona przeciwsłoneczna , Ochrona przed światłem niebieskim
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Fotostarzenie , Przebarwienia
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Filtry przeciwsłoneczne mieszane , Witamina E
Część ciała: Szyja i dekolt , Twarz
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Świetny, choć oceniam na podstawie dużej próbki. Nie bieli, nie szczypie w oczy, tworzy ładny film na twarzy. Polecam!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.