ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Krem stworzony do pielęgnacji delikatnej okolicy oczu. Kosmetyk wykazuje właściwości nawilżające, odżywcze i rozświetlające. Swoje działanie opiera na składnikach pochodzenia naturalnego.
Kwas hialuronowy intensywnie nawilża, natomiast kofeina poprawia krążenie redukując cienie oraz obrzęki. Witamina E odżywia i wygładza, natomiast ekstrakt z irysa redukuje zmarszczki oraz poprawia napięcie skóry. Wyciąg z liści wierzby białej wyrównuje koloryt i rozjaśnia.
W rezultacie skóra w okolicy oczu staje się jędrna, rozświetlona i wygląda na wypoczętą.
Aplikować na oczyszczoną skórę okolic oczu delikatnie masując od środka do zewnątrz. Stosować rano i wieczorem.
Kwas hialuronowy, witamina E, kofeina, wyciąg z liści wierzby białej.
Marka: Academie
Linie Producenta: Seve Miracle
Kategorie: Dermokosmetyki , Kosmetyki naturalne , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Cienie i obrzęki pod oczami , Suchość , Utrata blasku , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Normalna , Sucha , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kofeina , Kwas hialuronowy , Kwas salicylowy , Witamina E
Część ciała: Oczy
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Oceniam na podstawie otrzymanej próbki. Krem jest ok. Testowałam lepsze. Może dla mniej wymagającej skóry się sprawdzi.
Dostałam próbnik, z jakiegoś powodu ściągnął mi skórę, więc nie mogę go polecić, może komuś się sprawdzi, ale nie mnie
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.