ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Produkt, który został stworzony dla skóry delikatnej. Zawiera między innymi składniki takie jak kwasy owocowe (AHA), które złuszczają martwy naskórek, przy tym nie podrażniając skóry. Dodatkowo zawarte w nim granulki oczyszczają i wygadzają szorstkie miejsca.
Po użyciu można uzyskać efekt miękkiej i gładkiej skóry. Shower Gel można stosować także w połączeniu z samoopalaczami Bronz`Express, co przyspiesza efekt pięknej opalenizny.
Nakładać na wilgotną skórę, delikatnie masować okrężnymi ruchami, skupiając się na szorstkich obszarach takich jak łokcie, kolana i pięty. Spłukać obficie wodą. Żel należy stosować 24 godziny przed nałożeniem samoopalacza.
Złuszczające granulki (6%), Kompleks wieloowocowy (jagoda, cukier trzcinowy, syrop klonowy, pomarańcza, cytryna) (1%). Gliceryna.
Marka: Academie
Linie Producenta: bronz express
Kategorie: Dermokosmetyki , Kosmetyki pod prysznic , Złuszczanie
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Fotostarzenie , Suchość
Składniki: Witamina E
Część ciała: Ciało
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Żel z peelingiem przyjemny w użyciu. Jednakże w mojej ocenie drobinki są zbyt małe by przygotować dobrze skórę przed nałożeniem samoopalacza.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.